تبلیغات در یک  جمله خلاصه می شود :

” دیده شدن “

آیا میدانید هزینه فقط یک ثانیه تبلیغات در تلوزیون یا یک آگهی روزنامه و یا یک بیلبورد کوچک چقدر است ؟؟ 

آیا میدانید که یکی از علل اصلی رونق و فروش بیشتر برخی از همکارانتان نسبت به شما ، فقط و فقط بیشتر در معرض دید بودن آنها است و نه فقط شانس و اقبال بلند  ؟؟

آیا میدانید که هدفمند ترین تبلیغات حتما موثر ترین تبلیغ خواهد بود ؛ و نه گرانترین ؟؟

 آیا میدانید اکنون که این متن را می خوانید، تعداد 44 میلیون نفر کاربر تلفن همراه و اینترنت در کشورمان وجود دارند که یکی از آنها هم  خود شما هستید ؟؟

 با مای مرند ،  شما قادر خواهید بود که با هزینه ای اندک ! اطلاعات شغلی خود را در اختیار خیل همشهریان مرندی و سایر نقاط ایران  آن هم برای یک سال و نه یک روز 

 ما  تمامی اطلاعات مفید شغلی  شما را به مشتریان ارائه خواهیم داد و این هدفمندترین و موثر ترین و ارزان ترین تبلیغ است.

 

تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرف ‌کنندگان به خرید کالاها و خدمات می‌باشد. تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی انجام می‌پذیرد که از آن جمله می‌توان به روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و … اشاره نمود. چندی است که رسانه‌ای جدید، یعنی شبکه جهانی اینترنت، به جمع رسانه‌های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه‌های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده‌ کنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانست به این حد نصاب دست پیدا کند.

 

تبلیغات اینترنتی:

در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغ در اینترنت از مزیت‌های قابل ملاحظه‌ای برخوردار است از آن جمله می‌توان به ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات، توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان، دسترسی جهانی و شبانه‌روزی، ارسال و نگهداری و بروز رسانی آسان، قابلیت اندازه ‌گیری و ردگیری بالا، طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش اشاره کرد. بعلاوه هزینه تبلیغ در اینترنت نیز به مراتب کمتر از رسانه‌های دیگر می‌باشد. شرکتهای تجاری اگر بخواهند در عرصه فعالیت باقی بمانند و موقعیت خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کنند چاره‌ای جز به کارگیری این نوع از تبلیغات نخواهند داشت. این امر درمورد شرکت هایی که بخواهند در سطح جهانی فعالیت کنند مصداق بارزتری خواهد داشت. تبلیغات اینترنتی دارای اشکال مختلفی است که هر شکل آن دارای ویژگی‌های خاص خود است و با توجه به هدف تبلیغات، نوع محصول، ویژگی‌های مخاطبان، باید شکل متناسب آن انتخاب شود.

 

تبلیغات در بانک اطلاعات شهری و مشاغل مرند: 

وب سایت بانک اطلاعات شهری و مشاغل  مرند به عنوان یک سایت پر مخاطب و محبوب، مکان مناسبی جهت نمایش تبلیغات و آگهی های بازرگانی شما می باشد. صفحات بانک اطلاعات شهری و مشاغل مرند  روزانه چندین هزار بار بازدید می شوند، بانک اطلاعات شهری و مشاغل مرند  بنا به آمار گوگل همواره جزو برترین وب سایت های پر بازدید مرند  و ایران قرار داشته است. قرار گرفتن در رتبه 4 گوگل کاملاً بر اساس عملکرد صحیح سایت بوده است و از هرگونه روش غیر اخلاقی برای فریب گوگل و افزایش غیر واقعی بازدیدکننده و نمایش تعداد بازدید به صورت دستکاری شده پرهیز شده است. تعداد جایگاه های تبلیغاتی در بانک اطلاعات شهری و مشاغل مرند برخلاف دیگر سایت ها محدود بوده و همین امر علاوه بهتر دیده شدن تبلیغات، احتمال کلیک بر روی بنر ها را نیز افزایش می دهد.

 

تعرفه تبلیغات بنری:

کد اندازه (پیکسل) مدت نمایش قیمت (تومان)
A 1280 x 192 یک ماه 100,000
B 1280 x 192 سه ماه 200,000
C 1280 x 192 شش ماه 300,000
D 1280 x 192 یک سال 400,000
مشاوره و سفارش :
مهندس مجیدی  977 96 96 0919
تماس – پیامک – واتساپ